ÿþIngen regninger, ingen sort puma bekymringer, ingen drama. Selv om disse dage er gået lang tid, bringer Puma et stykke af 90'erne tilbage til os i form af "Puma Trinomic Serve". Tennis retro sneakers har lavet lidt af et comeback som for sent, og Puma troede, at der ikke var nogen bedre tid end nutiden at bringe tilbage en af deres mest elskede tennisregerer. Meget minder om en Nike? Tidlig Air Trainers, den unikke opførelsen af Puma Trinomic Serve har også skåret paneler, der var velkendte tilbage på 90'erne. Tåboksen kommer fuldt perforeret, ligesom sidepanelerne.
Hits af offgrå og neon gul giver den overvejende hvide sko lidt af en pop, mens den delvist farvede gummi bund kompletter skoets udseende. Ingen udgivelsesinfo puma sko tilbud endnu, men vil få den til dig her på Kicks on Fire, så snart den er tilgængelig.Vi: CalirootsAuthor s TakeGreat flytter fra Puma. Retro stil sneakers har lavet en genopblomstring sidst, og Puma, der deltager i denne vil kun generere sorte puma sko en større fan base til deres mærke. Det ser godt ud, og jeg er sikker på, at mange Puma-entusiaster gerne vil høre om denne nyhed.
For den seneste udgave er den klassiske løber blevet behandlet i en overvejende sort suede og mesh sammensætning. De iøjnefaldende toner af Teaberry Red er fremtrædende placeret på øjenlågene, TPU-hæltælleren, underskriftstrimlerne og mellemsålen, mens yderligere popper af Lilla yderligere definerer sin pulserende, men undervurderede palette, som ses på foringen, bagsiden mellemsål, ydersål og snøring komponent placeret på puma dk forfoden.
Udgivelsen af den? Puma R698 Bonded TPU Kurim Dark Shadow fjerner mig væk fra den forestilling. Med en bundet TPU og konstrueret mesh øvre, kan du være sikker på at disse vil give den ultimative pasform og komfort, men det kommer til at gøre det i et helt sort design. De fleste mennesker er fans, jeg får det, men med det Sakura udseende, der angiver, hvad der kommer, er det bizart at se noget så enkelt og at have set simple farvelægninger.
Disse gør det ikke for mig, men jeg respekterer opmærksomheden på detaljer, der blev brugt. Tilgængelig Nu på Kixify & eBayMore variationer af Puma Trinomic XT2 Plus er fremvist for foråret 2015 og tilsyneladende passende med det varme vejr fremad. Flaunting en uberørt, hvid åndbar mesh base med Off-White suede overlays langs dens tå hætte og kvart paneler, løberen puma sko herre får pulserende pops af gule pryder øjnene, formstripes, TPU hæl tæller og bagsiden af mellemsålen, mens Aqua hits tilføje en anden farverig touch, som ses på foring, mellemsål, ydersål og snøringskomponent på forfoden.
Dette tager dig tilbage til det grundlæggende. En simpel hvid og rød palette med en off-white sål. Hvis dette er for lavt på din basaritetsradar, så hold dig væk. Ellers grib disse og rock dem, men forvent ikke mange hoved til at dreje. Det er ikke en type-o. Puma Blaze of Glory Dskmstrkt Pack, ellers kendt som Deconstruct-pakken, har fået mange udseende, især i Herzogenaurach, Tyskland.